Rólunk
Az Újlipótvárosi Lakásszerviz Kft (1137 Budapest Pozsonyi út 12.) 1990. évben alakult. Társasházak közös képviseletével foglalkozott, illetve foglalkozik.
Jelenleg több mint 50 társasházat képviselünk, a házak 80%-a a XIII. kerületben található.
Cégünk tulajdonosi struktúrájában 2014. év elején változás történt. Az új tulajdonosok egy része közvetlenül részt vesz a társaság irányításában, mérnöki, közgazdászi diplomával, több tízéves kivitelezői gyakorlattal rendelkeznek. Társaságunk jelenleg 6 fő alkalmazottal működik, 1 könyvelő, 4 műszaki előadó és 1 fő adminisztrátor. A könyvelési feladatokat irodánkban, saját magunk végezzük, így ügyfeleink részére azonnal pontos információkkal tudunk szolgálni. Jelenleg nagyobb arányú informatikai fejlesztés zajlik társaságunknál, amely a könyvelési feladatokon túl az elektronikus ügyfélkapcsolati és folyamatkövetési rendszert is támogatja, melynek segítségével a későbbiekben ügyfeleink elektronikusan nyomon követhetik a bejelentések, ügyek, reklamációk kezelésének folyamatát, aktuális állapotát.
Cégünk irodahelyisége alkalmas közgyűlések lebonyolítására, így ügyfeleink a közgyűlés megtartásához a helyiségbérleti díjat is meg tudják takarítani.
Társaságunk kezelői tevékenységéhez kapcsolódóan érvényes felelősségbiztosítással rendelkezik, amely cégünk esetleges mulasztásából eredő, a megbízónak okozott kár bekövetkeztekor érvényesíthető.
Cégünk adó- és köztartozásmentes vállalkozás.
Rendelkezésre állás:
- munkanapokon hétfőtől-csütörtökig 8:30-15:30 között előzetes egyeztetés után irodahelyiségünkben,
- hibaelhárítás 0-24 órai ügyeleti rendszerben.
Referenciák:
Szent István körút 10., Újpesti rakpart 8., Váci út 16., Hegedűs Gyula u. 6., Balzac utca 48/b. társasházak.
A társasházaink közül néhányat már több mint 20 éve kezelünk.
Kintlévőségek kezelése:
Társaságunk kiemelt figyelmet fordít a társasházak kintlévőségeinek kezelésére.
A képviselt társasházainknál törekszünk arra, hogy a nemtörődöm, figyelmetlen lakótársak nemfizetése minél kisebb mértékben veszélyeztesse a ház anyagi stabilitását. Minden törvényes lépéssel igyekszünk biztosítani a fizetési fegyelmet, a 6 hónapnál nagyobb elmaradással rendelkezők esetében ügyvédi felszólítással, fizetési meghagyással, az ingatlanra történő jelzálogbejegyzéssel élünk. Természetesen egyedi elbírálás alapján, az önhibájukon kívül nehéz anyagi helyzetbe kerülőkkel tárgyalásos úton próbálunk megegyezni.
Takarítás, gondnoki tevékenység:
A képviselt társasházaknál a közös területek tisztán tartása megoldható a társasház saját alkalmazottjával, vagy szerződött vállalkozóval is. Előbbi esetben cégünk gyakorolja a munkáltatói jogokat, külső vállalkozás esetén pedig bonyolítja az ezzel kapcsolatos feladatokat (szerződéskötés, ellenőrzés, elszámolás). Kívánság esetén képviseletünk komplex épületüzemeltetési szolgáltatás keretében saját állományú alkalmazottaival végzi a takarítást. Albetétszámtól függően igyekszünk mindig az Önök számára legkedvezőbb megoldásra javaslatot tenni.
Pályázatfigyelés, megtakarítások
Társaságunk figyelemmel kíséri a központilag és önkormányzati szinten megjelenő pályázatokat, amennyiben a feltételeknek a társasház megfelel, úgy szorgalmazzuk a pályázaton való részvételt. Igyekszünk a takarékoskodásra ösztönözni a társasházakat, hogy megtakarítással, lakáskassza szerződéssel, kamatmentes hitellel, vissza nem térítendő támogatással megteremtsük egy-egy komolyabb homlokzat, tető, lift, vagy függőfolyosó felújításának anyagi erőforrásait.
Egyéb célkitűzéseink
Kiemelt figyelmet kívánunk fordítani a társasházak energiahatékonyságának növelésére, falazatok, födémek hőszigetelése, külső nyílászárók cseréje, épületgépészeti rendszerek energiamegtakarítást eredményező korszerűsítésére, megújuló energiafelhasználás lehetőségeinek feltárására és alkalmazására.